//Hangout .


Hye . Semalam saya hangout . Saya hangout kat Sunway :) Tersangatlah best . Saya gi ngan Wan , Maryam , Kak Hani , Kak Amira , Kak Atiqah . Dorang sporting gila . Kay skip . Huhu , ktrg gi sana main ice-skating . Hekhek . Saya tak jatuh pun . kay , taknak bangga . Wan jatuh 2-3 kali camtuhh :) . Maryam lagilah , jatuh lebih 5 kali :). Andthen , ada prince selamatkan . Bolehlah prince tuhh . Hehe :) Kay , pastu , ada sorang budak ni , dia pun Upsr's candidate . Sekolah kat mne tah . Tetibe nak ikut kteorg . Kteorg kan 3 org je . So , bagi jelah dia ikut . Dia tuu , terlebih friendly . Huhu :') Sume orang dia nak kwn . Kk , patu , ade org pakistan dtg ambik gambar ktrg  . Lol . Lawak ohh :') Maryam a.k.a ninja . Hehehehe :) Fun gilaaa .Ouh btw , abg tukan ckap Maryam paling comel . Maryam kembang gilaa kat sane . Bwehehe . Tidak lame kemudian , * Ayaat --' . Kteorg pun lapar . So,  saya nak gi makan kat Mcdonald . Dorang pun Onn jee :D Hee . Ktrg , 3 org mkn Mc Chicken . Sodaaap xp Air sume same . Sume same . Hihii , RM18 je kott . Berpatutan kaaan o.O . Andthen , ktrg gi jalanjalan . Tengoktengok je . Tak bli pape . Saya sudah pokai . HAHA , bwak Rm50 je . Maryam ngan Wan bwk Rm70 lebih . Bykkan ? Heeeh . Kaaykay . Pastuh , ktrg beli pretzel . Kak Hani belanje . Sedap x) Andthen , Farha ckap ade Tutti Frutti kat sini . Theen , Maryam tetibe ckap " Eyhh , nak gi Tutti Frutti " Apelagi , Kak Hani Bawak lah . Hayoo , Maryam mkn byk :D Leklek . Kteorg pun beli :) Saya punya RM5.30 . Okeylah kan . Below RM10 . Heheh . Maryam punyaa nak tahu berape ?RM21 . Hambikk kau :) Banyak gilaa dia letak . Tpi , dia yang abiskan sorang-sorang . Hmm, diaa :D Okayokay . Baaai . Nanti nak hangout lagi . HEHE .