Vain

Hee XD

Hey . So , did you see the post tittle ? Vain aite ? Hoho . Okay , Vain is one of my hobby now . Hwee ~ Best auu :D Hampir setiap hari kott . Haha , okay . Saya kalau vain , saya ajak Bestfriends saya . Saya ajak Aina and Wan . Itu semalam . Tapi , kebetulan Syamira and Aqillah dtg . Jemput lah vain sekali . Syokk ! Lepas vain je masukkan gmbar dlm Fb :D Ramai like (Y) Budak hot . * Ceeeh --' Okeh , today pulaak , Fatma nak ikutt vain . So , ajaklah dia . Wan pun datang . Fatma datang kul 4 . So , gambar pun tak banyak . Hm , Fatma bawak adik dia Aisyah :D Aina pulakk , dia ckp nak datang tapi dia tidur cuz dia pening . Mandi hujan tadii --' Hmm , tapi , ada diantara diorang nii -.- semacam . Err -,- Melebihh . Hayoo . Tapi , saya dpt kawal perasaan marah saya . Okaay , bai n_nv .